دانش پژوهی:مقالات تحقیق پایان نامه کارآموزی دانشجویی

  • ۰
  • ۰
دانلود مقاله ترجمه شده تأثیرات مدیریت روی اجرای باکیفیت خط مشی

دانلود مقاله ترجمه شده تأثیرات مدیریت روی اجرای باکیفیت خط مشی

تأثیرات مدیریت روی اجرای باکیفیت خط مشی
CASE STUDIES Management effects on quality-policy implementation

تعداد صفحات انگلیسی: 8 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 7 صفحه
دانلود متن انگلیسی

چکیده
هدف این مقاله قصد دارد سطوح مشارکت و تعهد مدیریت در 4 شرکت کوچک داروسازی (کمتر از 500 کارمند) و همینطور ماهیت و وسعت برنامه‌های ساختاری در پیاده‌سازی خط مشی را مرور نماید.

طرح/روش‌شناسی/رویکرد – در هریک از شرکت‌ها، موفقیت نسبی اجرای خط مشی با میزان تعهد مدیریت به فرایند ارزیابی شد. ارزیابی‌ها روی بررسی 40 شاخصه‌ی چرخه‌ی اجرای 4 بخشی پایه‌گذاری شد. نبود فرایندی ساختارمند، نبود پشتیبانی و مشارکت مدیریت و درجه‌ای که مدیریت متعاقباً در اجرای کلی درگیر بود مشکلات رایج بود. درجه‌ی مشارکت مدیریت در موفقیت کلی اجرای خط مشی شاخصی برجسته بود.

یافته‌ها – خطوط مشی کیفی نقشی مهم را در درک اصول و اقدامات یک شرکت عملیاتی ایفا می‌کنند. موفق‌ترین اجرای خط مشی کمپانی‌ها که مطالعه شده به سیاست‌هایی بستگی دارد که نه‌تنها با همکاری مدیر کیفی منتخب بلکه با همکاری عملکردهای حمایت گر مدیریت غیر کیفی پیش نویس شده است. مشاهده شد که استفاده از برنامه‌ی اجرای از پیش تعیین شده و ساختاریافته که بین تمام بخش‌های شرکت پخش شده است و همینطور بهبود سیستم‌های حامی برای پایش پیشرفت، به مشارکت کارمند و خطوط مشی مؤثر نفع می‌رساند.

دانلود فایل
  • ۹۴/۰۳/۰۹
  • حامد مستوفی

نظرات (۱)


سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : جاذبه های ترسناک هند



خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی