دانش پژوهی:مقالات تحقیق پایان نامه کارآموزی دانشجویی

۶۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شش سیگما

نوع فرمت: ورد

تعداد صفحات: 112

---------------------------------

شش سیگما

منظور از شش سیگما چیست ؟

می توان به سؤال «شش سیگما چیست؟» به روش های مختلفی پاسخ داد .

  1. مقیاس و معیاری آماری برای نشان دادن کارایی یک فرآیند یا محصول
  2. هدفی جهت رسیدن به سطح عالی و کاملی از بهبود .
  3. سیستمی مدیریتی به جهت رسیدن به جدیدترین شکل رهبری در سازمان و دستیابی به کلاس جهانی .

شش سیگما به عنوان مقیاس و معیاری آماری

«سیگما» یکی از حروف یونانی است که در علم آمار به معنای انحراف معیار است . انحراف معیار ، شاخص آماری جهت پی بردن به انحراف موجود در مجموعه ای از داده ها ، دسته ای از اقلام و یا یک فرآیند است .

سطح سیگما به منظور کمک به موارد زیر محاسبه می گردد :

  1. بر روی معیارهایی که از دید مشتری سازمان مهم است تمرکز کنید . بسیاری از معیارها از قبیل ؛ ساعات کار ، و حجم فروش ، یعنی همان معیارهای مرسوم که اغلب سازمانها و شرکتها از آنها استفاده می کنند ، عمدتاً به آنچه که مشتری نسبت به آن توجه و اهمیت نشان می دهد ، مربوط نمی شوند .
  2. روشی یکسان جهت مقایسه و اندازه گیری فرآیندهای متفاوت ارائه می دهد .

------------------------

  • تقدیر به دو فرد مقدس
  • تقدیر و تشکر

----------------------------------

دانلود - 16800 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰

عنوان کامل: عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک

دسته: مدیریت - بازرگانی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات پروژه: 99

جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید

+ همراه با پرسشنامه

______________________________________________________

*لازم به ذکر است این پروژه به صورت کاملا اصولی تدوین شده و اطلاعات جمع آوری شده با نرم افزار SPSS تحلیل شده است، تهیه ی چنین پروژه ی بیش از 150 هزار تومان هزینه در بر دارد که شما فقط با مبلغ 25هزار تومان می توانید این پروژه را تهیه کنید.

دانلود - 25000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰

کلیات موضوع MIS

نوع فرمت: ورد

تعداد صفحات: 56

-----------------------

فصل اول (کلیات موضوع MIS)

فصل دوم (انواع سیستمهای MIS) 

فصل سوم (سیستمهای اطلاعاتی انبار در شرکت پست وضع موجود)

فصل چهارم (سیستم اطلاعاتی انبار شرکت پست وضع پیشنهادی)

فصل پنجم (خلاصه نتیجه گیری و پیشنهادات)

--------------------------------------------------------------------

نمونه از پروژه

فصل چهارم (سیستم اطلاعاتی انبار شرکت پست وضع پیشنهادی)

شرکت پست جمهوری اسلامی به دلیل دارا بودن استاندارد ISO-9001 در بخش فرمها و اسناد خود فرمهای استانداردی را تهیه کرده است و مورد استفاده قرار می دهد. اما در این میان جای 3 فرم معتبر خالی است. یک فرم انتقال کالا در میان انبارها و دیگری فرم شمارش موجودیها و فرم سوم برگ ارسال و تحویل کالا است.

در شرکت پست حواله های خاص کامپیوتری تا حدودی کار این فرمها را انجام میدهند و برای فرم شمارش موجودیها در انبارگردانی نیز از یک صورت کامپیوتری که در آخر دوره به انبار فرستاده می شود استفاده می شود، که معمولاً در صورت ارسالی توسط امور مالی مغایرتی با موجودی انبار وجود دارد (در حد یک فقره یا یک عدد) که معمولاً به دلیل از بین رفتن عدم ثبت در رایانه ها و ... می باشد. استفاده از فرم شمارش موجودیها در انبارگردانی این کمک را به ما خواهد کرد که آمار را می توانیم در هر لحظه با سیستم کامپیوتری چک کنیم و در هر لحظه که صورت مغایرتی به چشم خورد علت را بررسی نمائیم. نمونه این فرم در صفحه بعد آورده شده است.

دانلود - 8700 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰

تاثیر ERP در SCM

نوع فرمت: ورد

تعداد صفحات: 65

-------------------------------

1-1 ERP

 یک بسته نرم افزاری استاندارد مشتمل بر چندین ماژول مرتبط و یکپارچه است که کلیه فرآیندهای تجاری یک سازمان را اعم از تولید ، منابع انسانی ، مالی ، بازاریابی و فروش و ... پشتیبانی می نماید و منجر به به یکپارچگی وظایف  در سازمان می شود.

 : ERP بر روی یک بانک اطلاعاتی مرتبط قرار می گیرد .
: ERP
در حالت صنعتی به مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط گفته می شود که توسط یک نرم افزار دارای ماژولهای مختلف پشتیبانی می شود و به مدیریت و اتوماسیون قسمتهای مهم سازمان کمک می نماید .
: ERP
به مثابه ستون فقرات اطلاعاتی یک سازمان از لحاظ بانک های اطلاعاتی و فرآیندهای سازمانی محسوب می شود.
: ERP
بیشتر به منزله نرم افزاری برای پشتیبانی فرآیندهای داخلی سازمان محسوب می شود.

1-1 وظایف اصلی ERP
1- مدیریت منابع انسانی
2-  مدیریت مالی و حسابداری
3-  مدیریت قراردادها
4- مدیریت مواد و انبار
5- مدیریت نگهداری و تعمیرات
6- ورود و پیگیری سفارشها
7- انبارداری
8- ترابری و حمل و نقل
2 -1 اجرای ERP در سازمان :

زمان اجرای ERP بین 1 تا 3 سال می باشد که بیشتر صرف استاندارد سازی فرآیندهای سازمان می گردد12-18 ماه زمان پیاده سازی می باشد.

-------------------------------------------------

همراه با:

تقدیر

تقدیر به دو موجود مقدس

تقدیر و تشکر

-------------------

فهرست مطالب...

دانلود - 13000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰

نوع فرمت: ورد

تعداد صفحات: 17

-----------------------

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

 (The Challenges of Human Resource Management) 

(چالشهای مدیریت منابع انسانی) 

 توسط : دکتر آلوین چان 

--------------------------------------

مقدمه

محل کار تنوع

چالش تنوع محل کار 

مدیریت تنوع محل کار

برنامه ریزی برنامه درسها

سازماندهی استعدادهای استراتژیک

هدایت بحث

کنترل و نتایج را اندازه گیری

رویکرد انگیزشی

دستیابی اشتراکی

مدیر عامل دستیابی به اشتراک گذاری

سیستم های اطلاعات اجرایی

مدیر عامل EIS

استنتاج 

-----------------------------------------------------------------

چالشهای مدیریت منابع انسانی

مقدمه 

 نقش مدیریت منابع انسانی است در حال تحول با تغییر در محیط بازار رقابتی و تحقق است که مدیریت منابع انسانی باید از یک نقش استراتژیک در موفقیت سازمان ایفا کند.  شرکتها و سازمانها که تاکید خود را بر جذب و حفظ استعدادها ممکن است خود را در عواقب وخیم مشاهده قرار ندارد ، به عنوان رقبای خود ممکن است آنها را پیش افتادن در مناقصه و استخدام منابع انسانی استراتژیک است. 
 با افزایش رقابت ، به صورت محلی و یا در سطح جهان ، سازمان باید قابل جرح و تعدیل یافته تر ، انعطاف پذیر ، چالاک ، و مشتری متمرکز شده موفق گردد.  و در درون این تغییر در محیط زیست ، منابع انسانی حرفه ای است به تحول یک شریک استراتژیک ، ضامن کارمند یا حامی برای تبدیل شدن به ، و در محضر استاد تغییر در درون سازمان ها است.  به منظور موفق شدن ، باید به منابع انسانی کسب و کار تابع را با درک کامل از تصویر بزرگ سازمان رانده می شود و قادر به تأثیر تصمیمات و سیاست های کلیدی.  به طور کلی ، متمرکز از امروز مدیریت منابع انسانی استراتژیک است بر حفظ و توسعه استعدادهای افراد.  حرفه ای منابع انسانی خواهد شد مربیان ، مشاوران ، مربیان ، برنامه ریزان و جانشینی برای کمک به اعضای سازمان ، ایجاد انگیزه و وفاداری خود را.  همچنین مدیر منابع انسانی و ترویج مبارزه برای ارزشها ، اخلاق ، باورها ، و معنویت در درون سازمان های خود ، به ویژه در مدیریت تنوع محل کار. 
 

دانلود - 20000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰

تحقیق جامع و آماده مدیریت و حکمروایی کلانشهری و تجربیات جهانی

برای دروس نظریه‌های برنامه‌ریزی

مدیریت شهری و کلانشهری

 

دانلود - 20000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰

ترجمه کامل مقاله کیفیت مسکن و رضایت از زندگی در سکونتگاه‌های غیررسمی 

دانلود - 10000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰
  • تحقیق تحلیل میزان دسترسی سکونتگاه‌های استان تهران به شبکه ‌ها و مدهای حمل و نقل (هوایی، زمینی و ریلی) 

دانلود - 20000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰
عنوان فارسی: مدیریت مسائل جدید بدهی و درآمد عنوان انگلیسی: New debt issues and earnings management -------------------------------------------------------------------------------- بخشی از متن به همراه ترجمه: We empirically examine the influence and effects of real earnings management (REM) procedures on the debt market by investigating the bond rating and actual market price of a firm's new debt offerings. Extant research provides conflicting representations concerning the effects of REM techniques on equity shareholders and debt market participants. Our results indicate a negative association between all three REM manipulation methods and perceived credit risk resulting in a lower bond rating, and highermarket yield of the firm's debt at issuance. Additional analyses exploring the use of REMtechniques to achieve analyst's earnings forecasts indicates that this negative effect is particularly significant for firms who only achieve the earnings forecast by utilizing REM methods. Our research adds to the literature by empirically describing the effects of REM techniques on new debt issuances, and contributes to the ongoing debate regarding the efficacy of engaging in real earnings management to achieve known targets. -------------------------------------------------------------------------------- ما به صورت تجربی نفوذ و اثرات مدیریت سود واقعی (REM) را که رویه هایی مبنی بر بازار بدهی توسط بررسی نرخ اوراق قرضه و قیمت حقیقی بازار ارائه بدهی های جدید یک شرکت است را بررسی کردیم. پژوهش موجود تضمینی متناقض درباره اثرات تکنیک های REM روی سهامداران سرمایه و شرکت کنندگان در بازار بدهی را فراهم می کند. نتایج به ما نشان می دهد بین تمام سه روش دستکاری REM و ریسک اعتباری قانونی ملاحظه شده در یک امتیاز باند پایین تر، و عملکرد بازار بالاتر بدهی شرکت در هنگام صدور ارتباط منفی وجود دارد. تجزیه و تحلیل اضافی بررسی استفاده از تکنیک های REM برای دست یافتن به تحلیل پیش بینی های درآمدی نشان می دهد که این اثر منفی به ویژه برای شرکت های که برای رسیدن به درآمد پیش بینی شده فقط از روش REM استفاده می کنند قابل توجه است. تحقیقات ما توسط توصیف تجربی به ادبیات تحقیق اثرات تکنیک های REM در صدور اوراق قرضه، و کمک به بحث جاری در مورد اثر درگیر شدن در مدیریت سود واقعی برای رسیدن به اهداف شناخته شده را می افزاید. -------------------------------------------------------------------------------- چکیده مقدمه متون مرتبط مدیریت درآمد واقعی مدیریت مبتنی بر اقلام تعهدی سود، کیفیت حسابداری و هزینه بدهی نرخ اوراق قرضه هزینه بدهی فرضیه و توسعه مدل توسعه فرضیه توسعه مدل اندازه گیری مدیریت درآمدی تعهدی اندازه گیری مدیریت درآمد واقعی روش تحقیق انتخاب نمونه نتایج رتبه بندی اوراق قرضه و درآمد مدیریت گسترش عملکرد اوراق قرضه و مدیریت درآمد تجزیه و تحلیل اضافی اقلام تعهدی و تکنیک های REM اختیاری وابسته به هم تجزیه و تحلیل معیار درآمد تجزیه و تحلیل حساسیت خلاصه و محدودیت منابع
دانلود - 12000 تومان
  • حامد مستوفی
  • ۰
  • ۰
عنوان انگلیسی: In good and bad times: the interpersonal nature of brand love in service relationships عنوان فارسی: ماهیت بین فردی علاقه به نام تجاری در روابط خدماتی در اوقات خوب و بد تعداد صفحات: 42 صفحه _____________________________________ بخشی از متن اصلی به همراه ترجمه: Purpose – The purpose of this paper is to address two important gaps in the brand love and consumer-brand relationships literatures. First, this study aims to investigate several interpersonal antecedents of brand love in a services setting. Second, this study also aims to examine the differential influence of the valence of the service delivery process and the way that brand love develops under qualitatively varied conditions. ________________________________________ هدف: هدف از این مقاله پی بردن به دو شکاف مهم در ارتباطات مطبوعاتی علاقه به نام تجاری و کالای پر مصرف است. ابتدا، این مطالعه با فرض بررسی چند سوابق فردی از علاقه به نام تجاری در یک محیط خدماتی شروع میکند . دوم، این مطالعه همچنین با فرض بررسی تاثیر تفاضلیِ ارزیابی از روند ارائه خدمات و روشی که علاقه به نام تجاری را تحت شرایط کیفی متنوع توسعه می دهد، است... ________________________________________ چکیده مقدمه سابقه و چارچوب مفهومی علاقه به نام تجاری و روابط با نام تجاری چارچوب مفهومی تشکیل فرضیه سوابق فردی از علاقه به نام تجاری ارزیابی از روند ارائه خدمات روش شناسی طراحی پژوهش و محرک اقدامات آزمایش نتایج ارزیابی اندازه و تطابق چندگانه تست فرضیه بحث ارتباط مدیریتی محدودیت ها و دستورالعمل ها برای تحقیقات آینده یادداشت منابع
دانلود - 11600 تومان
  • حامد مستوفی